tirsdag den 19. januar 2010

Månedens blog



Charlotte fra bloggen CharlotteD har været så sød at udvælge min blog til "Månedens blog", hvilket jeg sætter STOR pris på! Håber jeg også fremover kan være med til at inspirere jer - uden jer ville det ikke væres sjovt at blogge. Som jeg også tidligere har nævnt, er jeg altid åben for nye tiltag eller ideer, så fyr endelig løs, hvis I har noget på hjertet! Hav en dejlig dag.

I have been fortunate to get nominated as "The blog of the month" by Charlotte behind the blog CharlotteD which I really appreciate! I hope I will continue to inspire you in the future - without you wonderful readers it wouldn't be the same! As I have mentioned before I'm always open to new ideas initiatives, so please tell me if you have something to say! Have a nice day!

4 kommentarer:

  1. Ej hvor fantastisk :) tillykke.
    Hvor studerer du designteknologi. Det vil jeg nemlig selv, så ville høre om du havde nogle gode råd eller noget info du ville dele mht. at blive designteknologi ;)

    hej hej

    SvarSlet
  2. Tillykke - synes faktisk det er en cool ide, at finde en 'månedensblog' :)

    SvarSlet
  3. Tillykke, hvor er du sej!!

    Følger med i din blog hver eneste dag. Elsker den måde du sammensætter vintage med billige og dyrer mærker.

    God tur til Paris :)

    - din træningsbody

    SvarSlet
  4. Ih tusind tak! :)
    Jeg studerer ude på KEA Design og Business - engang hed det BEC-Design. Det er bare med at prøve, hvis du gerne vil ind. Det er ikke en prøve man kan øve sig til, og man behøver ikke være en geni til at tegne. Der er forskellige linjer derude, prøv at tag et kig på deres hjemmeside.
    Tak Nico, det er jeg glad for du gør! Tak, skal nok tænke på dig dernede :)

    SvarSlet