søndag den 31. januar 2010

Mit nye Hay forhæng

Min søde storesøster gav mig dette fine forhæng fra Hay forleden dag. Det minder mig lidt om Aladdins hule og er en lidt mere moderne version af de farverige, plastik-strimmel forhæng der hænger i den lokale grønthandlers dør. Synes det er en sjov måde at adskille rummene.

My sweet sister gave me this string curtain from Hay a couple of days ago. It reminds me of Alladin's cave and is a slightly more modern version of the colourful, plastic string curtain which hangs in the local greengrocer's door. - A different way to seperate the rooms.

22 kommentarer:

  1. Hej.
    Jeg eeeeelsker din indretning :)

    SvarSlet
  2. Det er rigtig flot! :-)
    Hvordan har du råd til at bo en en så lækker lejlighed, når du er studerende?

    SvarSlet
  3. Det ser super fedt ud! Og fede stole du har :D
    http://infashionwetrustblog.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Tusind tak. Jeg går meget på loppemarked, så mange af mine ting er derfra :) Og stolene er købt over Ebay.
    Mvh. Christina.

    SvarSlet
  5. Jeg er også vilde med stolene, og elsker stort set alt hay laver :D Jeg vil rigtig gerne høre hvor bordet er fra evt hvad det koster el hedder? Har nemlig længe været på udkig efter et bord der vil passe til disse stole :) og kan ikke helt se hvordan det ser ud herfra, så det ville være lettere at finde hvis det har et navn :)
    Mange hilsner Caroline.

    SvarSlet
  6. Hvor bor du bare fint! jeg kan virkelig godt lide dit gulv :-)

    http://sippli.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Wauwser!!! Det ser sgu' godt ud :o)
    Knus Søster lagkage

    SvarSlet
  8. Hej Caroline,
    Ja, de laver rigtig mange fede ting! Bordet har jeg faktisk også fået af min søster. Det er fra Ikea og kan stadig købes. Det passer super godt i længden til stolene.
    - Hvis stolene skulle have interesse, kan de købes her:

    http://shop.ebay.co.uk/vertigo-interiors/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg


    Mange tak Lisa, Det er også dejligt det er så lyst (dog ser det hurtigt støvet ud, haha)

    Tak Søs :)

    SvarSlet
  9. it's lovely!

    any idea where i can get one for my bedroom door? x.

    http://the-new-outlet.blogspot.com/

    SvarSlet
  10. It's from Hay. Perhaps you can order one here:
    http://www.stylepark.com/en/hay/string
    And you can get one similar here:
    http://www.roomdividerstore.com/String-Curtain-STRING3280.htm

    SvarSlet
  11. Wow, du bor virkelig lækkert, og din indretning er FANTASTISK! :)

    SvarSlet
  12. Tusind tak. Det er jeg glad for du siger! :)

    SvarSlet
  13. ej hvor ser det bare hyggeligt ud altså. wow.
    flyttede selv hjemmefra her for 4-5 måneder siden, og synes da også jeg bor fint, men langt fra så flot som dig. :)
    FLERE billeder af din fine lejlighed. :D

    SvarSlet
  14. Tusind tak,
    Er jeg glad for du synes!
    Jeg flyttede også for fire måneder siden, så det er jo næsten det samme. Lægger snart nogle flere billeder op så :)

    SvarSlet
  15. Ift. dit Ebay-link vil jeg lige gøre opmærksom på at det ikke er originalstole der sælges. Men det ville jo også være for godt til at være sandt til den pris.

    SvarSlet
  16. Nej, det er nemlig en reproduktion som der også står. Men de er super fine og ligner til forveksling de originale.

    SvarSlet
  17. Bliver nødt til at spørge omkring dit sofabord. Synes også det er super lækkert:)

    Var inde på IKEA's hjemmeside, men kunne simpelthen ikke finde det.. Du kan vel ikke huske hvad modellen hedder?

    SvarSlet
  18. Hvor ser det bare flot ud! Har prøvet at finde dit spisebord inde på IKEA's hjemmeside... Men uden held:(

    Du kan vel ikke huske hvad modellen hedder?

    SvarSlet
  19. Tak. Sofabordet er fra et loppemarked desværre, men du kan uden tvivl selv finde noget lignende på et loppe her til sommer.

    Hm.. Har også prøvet at kigge - kan heller ikke selv finde et der er præcis magen til, men har lige målt pladen til at være 78 bred x 158 cm lang og ca. 70 cm fra under pladen og ned til gulvet - og den størrelse bord passer perfekt til stolene. Fik det af min søster og hun siger det stadig kan købes. Det er sådan en lidt grønlig glasbordplade.
    Hav en god aften.
    Mvh. Christina.

    SvarSlet
  20. Hej Cristina, fin side :) Hays string curtain er jeg på jagt efter, men kan ikke finde det i nogen onlineshop. Hvor har du (ellere rettere din søster) købt dit?? Mvh. Malene

    SvarSlet
  21. Leder også efter sting curtain??? Maria

    SvarSlet
  22. Hej :)

    Er meget interesseret i at bestille nogle stole magen til dine, men har ikke prøvet at købe over ebay før, måske du kunne fortælle mig, hvad du gav for porto og tax etc?

    På forhånd mange tak..

    SvarSlet