søndag den 13. februar 2011

New in

Flere af jer har spurgt til T-shirten jeg havde på i går. Den er ny og købt i Zara. Jeg faldt med det samme for de små søde stjerner og den lækre kvalitet. Hele forstykket er af 100% silke og bagstykket af bomuld. Den skal nok blive brugt flittigt :) Jeg er på vej til fødselsdag hos min veninde - boller og lagkage bliver man altså aldrig for gammel til :) Hav en dejlig dag!

Several of you guys were curious about the Tee I wore yesterday. I'ts brand new and from Zara. I'm really fond of the cute little stars and the quality. It's made of silk and cotton and I'm sure I'm gonna wear it a lot - it's perfect for everyday use!

14 kommentarer:

  1. Hvor ser du sød ud. Jeg kan forestille mig, at det har været hunde koldt, men man kan faktisk ikke se det på dig ;)

    // Emma
    www.emmamartiny.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Pris?
    Den er pisse sød.

    SvarSlet
  3. Nøøj en lækker t-shirt! Sådan en ville jeg også gerne have! :)

    SvarSlet
  4. hvor er den fed til dig :)

    SvarSlet
  5. Den er fin, og sejt af dig at stå der i kulden...
    Rigtig gode billeder, sikke et fint lys der er på dine billeder!

    SvarSlet
  6. Ih hvor er den pæn! Hvad er prisen?

    http://fashionistabynature.wordpress.com/

    SvarSlet
  7. rigtig sød t-shirt!
    www.tildespassionpourlamode.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Elsker den top, og din blog!

    xoxo

    http://iversens-fashion.blogspot.com/

    SvarSlet
  9. Hej Christina.
    Hvor har du købt disse http://passionsforfashion.blogspot.com/2010/10/vagabond.html?

    SvarSlet
  10. nej hvor er den fin.
    ville ønske vi havde en zara i Odense?? hvor bliver den dog af?? :-)

    http://emmachristineg.blogspot.com/

    SvarSlet
  11. Emma: Haha tak. Ja, det var da en smuuule koldt :)

    Anonym: 279 kr!

    Cassandra: Go for it!

    Freja: Tak, Freja :)

    Anonym: Tak skal du have, dejligt at høre!

    Louise: Ja ikke :) 279 bobs.

    Tilde Herold Winther: Takker!

    Cæcilie: Tak for de pæne ord!

    Anne Louise: De er købt i Riis sko på Strøget, den der ligger på første sal sammen med H&M mellem Magasin og Illum.

    Emma og Mathilde's blog: Årh øv, surt! Det er jo en skøn butik!

    SvarSlet
  12. Den er lige min stil, findes den i en str. L?

    SvarSlet
  13. Hej Faster :) Hyggeligt du skriver. Ja, det gør den. Skal jeg købe en til dig?

    SvarSlet
  14. Ja tak, så må vi lige udveksle konti, men ikke denne vej. Hils omkring dig.

    SvarSlet