tirsdag den 1. februar 2011

Absent..

I må undskylde stilheden på bloggen på det seneste.. Jeg har været lidt i tvivl, om jeg skulle fortælle jer årsagen. Normalt skriver jeg ikke så personlige ting her på bloggen, men jeg synes alligevel, at I skulle have at vide hvorfor. Jeg har to hunde og i øjeblikket har den ene, Cindy, det ikke så godt. Det bevirker selvfølgelig, at jeg heller ikke har det så godt og jeg har derfor ikke haft så meget lyst til at blogge. Dem af jer der selv har dyr vil nok kunne forstå det. Jeg har derfor måtte melde fra til modeshowet hos Bestseller, til diverse shows og fester i denne uge - ja, faktisk alle aftaler. Så det bliver ikke herfra I får de seneste nyheder fra modeugen, desværre. Men jeg skal nok vende stærkt tilbage..

I'm sorry for the silence on the blog lately. My dog isn't feeling that good at the moment, but I'll hopefully be back soon..

23 kommentarer:

  1. god bedring til din hund, håber alt bliver godt.(:

    SvarSlet
  2. Det var dog ærgerligt at høre det om din hund, jeg håber den får det bedre.

    //Johanna
    fashionfromdenmark.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hvor er det synd for jer, og især den lille vovse :-( Jeg har selv haft 3 katte, så jeg kender følelsen. Krydser fingre for at din vovse kan komme på toppen igen :-)

    SvarSlet
  4. Ej... det er jeg ked af at høre! Det må være forfærdeligt.. jeg har selv en kanin, ved godt at det ikke er det samme, men hvis den blev syg eller døde ville jeg da også gå og være rigtig ked af det.

    Jeg håber at den for det bedere og du skal ikke føle dig forpligtet til at blogge all the time hvis du har private problemer eller andet, vi venter og føler med dig. <3

    SvarSlet
  5. Det er jeg ked af at høre :( Der er ju en grund til at en hund er ens beste ven! Håber hun snart får det bedere!
    xx Julie

    SvarSlet
  6. Ej, hvor synd:-( Har selv en hund, så forstår dig godt, selvom den ikke har været syg. Håber den bliver frisk igen!

    SvarSlet
  7. Årh.. ønsker den god bedring! Har selv en hund, så ved nogenlunde hvordan det føles :(

    SvarSlet
  8. Årh :( Det er jeg virkelig ked af at høre..
    Intet er så vigtigt som ens dyr, de er ligesom ens små børn jo.
    Håber den klarer det <3

    SvarSlet
  9. Hei Chris.

    Rigtig dejligt at du er så ærlig omkring det. Det må være så hårdt for dig. Håber du skriver hvis du har brug for noget...

    Ellers vil jeg glæde mig til at se dig og hunden i bedring snart :)

    Ps. jeg var inde og servere til ECCOs modeshow i aften, og ud af 350 mennesker havde jeg blandt andet bloggernes bord, men der var en plads som aldrig blev taget. Var det din så?

    De varmeste og kærligste hilsner fra Pelle.

    SvarSlet
  10. Føler med dig! Kender det godt, for har også selv hund.. Håber den får det bedre..

    SvarSlet
  11. Ej føler med dig og forstår dig 100% .. har selv 2 hunde og står selv med en meget svær beslutning omkring den ene lige nu :( puha det er ikke sjovt...
    Må man spørge hvilke race du har ?

    SvarSlet
  12. Sender dig en stor krammer ! :) Og håber huni får det godt igen :)

    SvarSlet
  13. Din stakkel - sender dig de bedste tanker

    SvarSlet
  14. jeg forstår det fuldstændigt og krydser alle mine fingre for at hun får det bedre!!
    -Katja

    fashionbysobczak.blogspot.com

    SvarSlet
  15. Årh det forstår jeg udmærket, jeg har selv stået i det, så det er helt forståeligt :-) Jeg håber du og hunden får det bedre :-)

    SvarSlet
  16. Tak for jeres forståelse - det betyder rigtig meget!

    Leaves you wanting more: Puha, det er altså ikke sjovt nej.. Håber også det bedste for dig.
    Det er en australsk silky terrier.

    SvarSlet
  17. Det er helt forståeligt! God bedring til Cindy.
    /Camilla

    SvarSlet
  18. Årh nej, det er bare det værste, når dyr ikke har det så godt. :( Rigtig god bedring med den lille hundevapsi, jeg venter tålmodigt til min yndlingsblogger er klar til bloggen igen.

    SvarSlet
  19. Åh nej! Ikke godt. Kan sætte mig 100% ind i situationen lige nu. Min lille hundebasse har noget med skulderen, som måske kan være noget grimt noget :( Så jeg er helt nede i kulkælderen lige nu :'(

    Håber din lille Cindy-basse får det bedre, meget snart :D

    Hilsen Denise

    SvarSlet
  20. Jeg kan kun vise fuld forståelse herfra. Jeg har selv sagt farvel til to hunde gennem mit liv. Den seneste måtte vi aflive for tre år siden, grundet sygdom. Men pointen i det sidste er at jeg husker hvor hårdt det tog på mig. Utroligt nok (dette kan kun en hundeejer forstå) så tog det ligeså hårdt på mig, som at miste et familiemedlem. Jeg ved at det kan lyde vildt i nogens ører, men man knytter sig til en hund på en helt speciel måde. Håber det bedste for dig og vovsen.

    /C
    http://walk22.blogspot.com/

    SvarSlet
  21. Wow, hvor er du bare flot!
    Jeg kender desværre til at miste en hund, man har haft hele livet, så føler med dig ..

    SvarSlet
  22. Tusind tusind tak for alle jeres søde kommentarer! I er bare de bedste!

    SvarSlet