mandag den 14. februar 2011

Gallakjole

Jeg fik for nylig en mail fra en af jer søde læsere omkring gallakjoler. Der er sikkert mange af jer, der snart skal ud og kigge efter en gallakjole, så jeg tænkte, I lige kunne få lov at se min. Jeg havde gallafest i 2007, dengang elastikbælter var et HIT! Jeg vidste fra starten, at min kjole ikke skulle være sort, så da jeg faldt over denne grønne silkekjole på Ebay, vidste jeg at det skulle være den - simpel men fin. Jeg er stadig glad for kjolen, men ville nok kombinere den med et råt læderbælte i dag - eller intet bælte og en masse smykker. Min galladate hedder forresten Stefan og vi gik i klasse sammen. Vi ankom i hestevogn i regnvejr - dårlig timing! Til dem af jer der skal ud og kigge på kjoler - hvad skal I have på? Eller hvad havde I på? Fortæl..

Recently I got an email from one of you dear readers regarding prom dresses. I guess many of you guys are looking for the perfect prom dress at the moment, so I thought, that I would show you mine. I wore it back in 2007 where elastic belts were the big trend! I knew from the start, that I wanted a colourful dress, so I bought this green silk dress from Ebay. I'm still fond of it, but I guess, I would wear it with another kind of belt today. What are you guys gonna wear - or what did you wear for prom?

18 kommentarer:

  1. WOW den er flot! :-D
    Jeg skal til galla 30 april, og min kjole ligner meget din, både i længde og form, men er blot sort. Jeg har dog syet nogle mådnatsblå perler på brystet.
    Jeg har valgt en kort længde, fordi jeg er lav og føler mig bedst tilpas i den længde :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin :) jeg synes det var så svært med det galla-halløj, for jeg kan ikke lide de der traditionelle gallakjoler.. Jeg endte ud med en sort velour kjole, med kæmpe pufærmer.. Lidt kedeligt, men skildte mig faktisk ud, fordi alle andre havde kæmpe kjoler på :)

    SvarSlet
  3. Ej hvor er det bare en fin kjole! du ser super smuk ud i den :o)
    Dit hår er også sat rigtig fint.

    xxHelene

    www.helene-feeling-fabulous.blogspot.com

    SvarSlet
  4. du ser fantastisk ud! :-)

    btw. elsker dit bælte ;-)

    http://emmachristineg.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Super smuk kjole den minder om den grønne kjole Chloé engang lavede :-)

    /Rikke
    http://modekolibrien.dk

    SvarSlet
  6. Husker stadigvæk dagen som var det igår :) Jeg havde min elskede kjole på som jeg havde købt i Barcelona dengang vi har på studietur.. Købte kjolen uden at ane hvornår jeg ville bruge den, men nu er den allerede blevet brugt en lille håndfuld gange :)
    Sort, hvid og grå, gulvlang, i noget florlet stof så den er ikke et stort skrud - nærmest gudinde agtig :) Havde faktisk præcist det samme hår som dig til Galla :)

    Og hvor ser du forresten godt ud - trods regnvejr ;)

    SvarSlet
  7. Gud hvor ser du fantastisk ud!

    SvarSlet
  8. Sikke nogle flotte billeder, du ser fantastisk ud ! Det er lige det rigtige indlæg her på Valentine Day !
    Kan kun give dig ret i at det er fint med nogle farver på gallakjolerne, der er altid så meget sort.

    SvarSlet
  9. Du så fantastisk ud. tænkt det er så lang tid siden vi var til gallafest.. Nu er det min lillebrors tur :)

    http://styleexile.blogspot.com

    ps. jeg er vist lidt tilbage, stille og roligt.

    SvarSlet
  10. Ej hvor har du bare det fineste smil:O)
    Du er virkelig god på billeder.

    SvarSlet
  11. Jeg går kun i 9. meeeeen.. vi holder også galla, og har købt den mest fantastiske brugte Malene Birger kjole på trendsales. Den er bare så flot, og med pallietter og det hele.

    Elsker dit hår på billedet :D Kunne være nice hvis man selv kunne finde ud af at sætte sit hår sådan (man kan jo altid drømme) :D

    Knus Denise

    SvarSlet
  12. En flot kjole! Og farven klæder dig virkelig :)
    Jeg skal til gallafest engang i slutningen af juni (er 3.g'er). Jeg ved kun, at det bliver en gulvlang kjole og noget langærmet ud over :) Jeg går med tørklæde, så derfor skal jeg have dækket mine ærmer. Ang. farven er jeg ikke helt sikker endnu, men måske bliver det blå :)

    SvarSlet
  13. godt der er andre end mig der ikke går ind for sorte kjoler. har nu to år i træk været den eneste pige nytårs aften IKKE i sort.
    du ser i hvert fald bedårende ud i grøn :)

    SvarSlet
  14. Du er virkelig, virkelig pæn! :-)

    /Rebecca

    rebeccaetliv.blogspot.com

    SvarSlet
  15. Du ser/så virkelig godt ud!
    Du er, omend det er muligt, dog endnu flottere nu, selvom jeg synes det klæder dig rigtig godt med pandehår.
    Det er rart at se på flotte kjoler i flotte forårsfarver her i kulden :)

    SvarSlet
  16. Mailen: det lyder flot! :) også med de blå perler!

    Katrine: det lyder da også super sejt med kæmpe pufærmer! Cool.. Det vigtigste er jo at man føler sig godt tilpas, så ser man bedst ud.

    Helene & Emma, Mathilde: tusind tak, det er dejligt at høre!

    Modekolibrien: tror også den er inspireret af chloe. :)

    Cecilie: sød historie!! Den lyder rigtig fin - fedt du også har kunne bruge den efterfølgende.

    Nicole & anonym & Pia Sabine: tak, dejligt med så positive kommentarer! :) sødt sagt

    Cille:: tak :) hvor er det godt du er igang igen!

    Denise: lyder fint, der er mange gode sager at finde på trendsales. Og tak, det var ikke svært at sætte håret - glattede bare pandehåret og krøllede det nederste og satte et spænde bagpå.

    Hanar Hamid: sikke en fin kommentar. Det er altid super flot med maxilkjoler. God fest :) det må også være en udfordring at finde en kjole der har lange ærmer.

    Anonym: Fedt! Så skiller du dig også ud! Jeg skal vælge bedre til at gå i farver!

    Rebeccasofie: & sidsel Hansen: tusind tak for de søde ord. Det er så dejligt at høre. Tak fordi I følger med!

    SvarSlet
  17. min kjole er den sorte blondekjole fra malene birger :-)jeg kan ikke fordrage satin kjole med tynde stropper eller helt uden, og bestemt heller ikke sjal m.m.

    SvarSlet
  18. Det er vel ikke Rungsted Gymnasium vel?
    Jeg syntes lidt jeg kan genkende parkeringspladsen som kan skimtes, og har før set du har taget billeder ved Hørsholm kirke og græsarealerne rundt om (som det sidste billede)

    Sara :-)

    SvarSlet