torsdag den 21. oktober 2010

Vinterstøvler

Jeg var egentlig på udkig efter et par høje støvler i chelsea stil med en tyk hæl her til vinter. Jeg begyndte at surfe rundt på Ebay, og faldt tilfældigt over disse Chloé inspirerede wedges, som jeg egentlig også er blevet lidt vild med! Nu er spørgsmålet så bare - hvilken farve er fedest? Jeg har et par sorte, så det skal være en af de to lyse farver.. Jeg har senere fundet ud af, at de også sælges magen til på Modekungen, dog meget dyrere.

I was actually looking for a pair of high chelsea boots with a chunky heel, but when I started surfing Ebay I stumbled upon these cool Chloé inspired wedges, that I've become pretty fond of as well. Now the question is - which colour?

17 kommentarer:

  1. Sort er altid en klar vinder hvis man er i tvivl. For det fungerer til alt! Så min stemme går helt sikkert til det sorte par.

    SvarSlet
  2. Når du nu har et sort par, så helt klart de... altså du har jo en brun/camel farvet kappe, så der ville de brune nok passe bedst til, men personligt ville valget falde på de grå :)

    SvarSlet
  3. Grå! Helt klart grå. Hvis man er en 39'er, tror du så godt man kan passe en US str. 8?

    SvarSlet
  4. Der er lidt delte meninger :) hehe..

    Det er svært med størrelser for nogen gange svarer str. 8 US til 39 og nogen gange svarer det til 38,5 - så det er lidt svært. Er der nogen der har erfaring med US størrelser?

    SvarSlet
  5. De brune er super lækre og passer, som tidligere nævnt, godt til dine kapper! Men du risikerer også at du ikke vil bruge dem næste år.. Men hvis ikke de er så dyre er det jo helt okay?
    Ellers vile jeg tage de sorte, da de klart vil stå bedre til det brune end de grå vil :)

    SvarSlet
  6. Hej, jeg syntes klart at du købe de brune, da de giver lidt mere variation i dit klædeskab, vil jeg gætte på uden at have set dit skab ;-)

    SvarSlet
  7. Jeg syntes du skal gå efter de brune/camel farvede, hvis du har et par sorte der stadig fungere, syntes jeg personligt der er sjovere at have nogle i en anden farve.
    Størrelsen er altid problemet...mine converse er str. 7 US og det svare til en 37,5. Er der ikke et skema hvor der står noget i retningen af "hvis din fod er x lang skal du bruge størrelse y"??

    SvarSlet
  8. Ved første indskydelse kan jeg bedst li de brune. Men de grå passer til mere, så dem ville jeg selv vælge :-)

    SvarSlet
  9. synes det er blevet super kedeligt at følge din blog, når du laver så få indlæg i forhold til alle andre......

    SvarSlet
  10. Jeg kan bedst lide de grå, men dit valg kommer jo også an på hvad du har af jakker og andre overtøjs ting der passer til :)
    /Gunilla

    SvarSlet
  11. Jeg ville personligt vælge de sorte, men jeg har jo heller ikke et par sorte i forvejen :).
    Men min stemme går nok til de brune.

    - www.onmymindnp.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Anonym: Ja, du har ret.. De ville passe fint til resten, men på den anden side har jeg også meget der passer til gråt.. Ja, de er jo billige må man sige :)

    Anonym: Hehe det har du nok ret i :) Har vist en del sort..

    C fashion: Okay, kan godt høre de fleste stemmer går på de brune :) Du har ret i, at man ikke altid skal gå efter det sikre valg - det er så kedeligt :) Tak for info med størrelserne.. Jo, det er der, men en anden sælger der sælger de samme skriver at str. 8 er 39 og denne sælger skriver de er 38½..

    Christina: Hm.. okay :) Jeg må vist til at vælge :)

    Anonym: Det er jeg ked af at høre, men ved jo godt hvad du mener.. Jeg har haft minimum fritid på det seneste hvilket har resulteret i få indlæg.. Desværre.. Det skal nok blive bedre. Promise :)

    Gunilla: Okay.. De grå er nu også super fede.. Må vist lige kigge mine jakker igennem :)

    Nikoline: Godt at høre din mening :)

    SvarSlet
  13. GRÅÅÅÅÅÅ :)

    SvarSlet
  14. Så har jeg også lige købt dem i sorte, glæder mig super meget til at se hvordan de ser ud :D

    SvarSlet
  15. Jeg bruger 39, og bruger 8,5 i USA.. Så hvis man kun kan få str 8 eller 9, er det nok bedre at vælge str 9 :)

    SvarSlet
  16. Hej.
    Jeg har længe overvejet at købe et par.. Hvordan gik leverancen, blev du opkrævet told og moms?

    /Gertrud

    Ps. hvordan er størrelsen?

    SvarSlet
  17. Jeg modtog aldrig mine og har derfor skrevet til Ebay om at få refunderet pengene. Det er første gang jeg har været ude for ikke at modtage en pakke. Så vil opfordre jer til ikke at købe dem!

    SvarSlet