onsdag den 13. oktober 2010

Istanbul - here I come

Jeg er blevet inviteret på en impulsiv tur til Istanbul med Day med afgang her ved middagstid, hvor vi skal ned og besøge nogle leverandører og jeg skal prøve lidt tøj. Så der bliver nok ikke så meget blogging de næste par dage, men jeg vender stærkt tilbage :)

I've been invited on an impulsive trip to Istanbul with the company I work for, Day Birger et Mikkelsen. We are going to visit some of their suppliers and I'm gonna try some clothes on while we're there. So unfortunately there won't be so many posts the next few days, but I'll be back :)

7 kommentarer:

  1. Vi venter tålmodigt, hav en rigtig god tur, lyder fedt ! Håber du får tid til lidt shopping...

    SvarSlet
  2. uh det lyder spændende! du er os et smukt tøj stativ (altså ment pænere end det lyder) ;) rigtig god tur!

    SvarSlet
  3. FEDT - god tur, håber der kommer nogen billeder derfra

    Astrid

    my-rapberreis.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Fedt med sådan nogle impulsive ture!
    Hvor kender du egentlig dem fra Day fra? :-)

    SvarSlet
  5. Ej hvor lækkert! God tur (:

    SvarSlet
  6. Glæd dig - Istanbul er fantastisk. jeg elsker den by! :)

    SvarSlet
  7. Tak, hvor er I søde :) Jeg havde en skøn tur! Dog ikke så meget tid til shopping.. Desværre..

    SvarSlet