tirsdag den 26. oktober 2010

Dagens i army

Lige et kort indlæg af dagens outfit inden sengetid. Armyjakken købte jeg i sommers på et loppemarked for en 50'er og har faktisk først lige taget den i brug - dog med en læderjakke indenunder. Skulle lige vænne mig til den. Kender I det?
Armyjakke og taske vintage, jeans Tommy Hilfiger og tørklæde H&M.

Just wanted to show you guys today's outfit before bedtime. I bought the army jacket this Summer at a flea market, but I've just starting wearing it recently in combination with a leather jacket. I just had to get used to it - do you know that feeling?
Army jacket & bag vintage, jeans Tommy Hilfiger and scarf H&M.

12 kommentarer:

  1. hvor er din taske dog smuk:)
    og især fordi at den ikke ser ny ud..

    SvarSlet
  2. dit lyse hår er bare så fedt.... det giver det bare et andet udseende med sådan en rå jakke! love it

    SvarSlet
  3. Jeg er også vild med tasken : )

    SvarSlet
  4. Jeg synes, det er en rigtigt fint jakke :) Og de bukser der, de er altså også ret fede..

    SvarSlet
  5. hvilken vintage butik har du købt den i? :)

    SvarSlet
  6. Årh hvor er I søde :) Tak... Dejligt med jeres kommentarer.

    Tasken er købt på et loppemarked i Lynge der hedder Gladgården. :)

    SvarSlet
  7. Rigtig flot billede :)
    er vild med bukserne. Hvornår er de købt og til hvilken pris? :)
    Mvh Cecilie

    SvarSlet
  8. Tak :) De er fra Tommy Hilfiger Denim og kan stadig købes. De koster 799..

    SvarSlet
  9. Rigitg lækkert sæt.
    Jeg er også bare helt vil med dit outfit især dine jeans. Ved du hvad modellen hedder?

    Mvh Cecilie

    SvarSlet
  10. Ja ku også godt tænke mig style navn på jeans'ne? :)

    SvarSlet