torsdag den 7. oktober 2010

Gårs"dagens"

Jeg var igår til et event hos Tresemmé og dette er hvad jeg havde på - mine jeans er nogle jeg fik til Tommy Hilfiger modeshowet forleden. Det bliver en travl dag idag. Først skole, så bloggerevent hos Støj/Second Female og til sidst modeshow hos Day. See you later alligator..
Skovmandsskjorte Gina Tricot, læderjakke & støvler Zara, jeans Tommy Hilfiger og tørklæde H&M.

Yesterday I went to an event Tresemmé were hosting and this is what I wore - I got my jeans at the Tommy Hilfiger fashion show the other day. Today is gonna be a busy day. First school, then I'm going to a Støj/Second Female blogger event and at last I'll attend a fashion show at Day. See you later alligator..
Lumberjack shirt Gina Tricot, leather jacket & boots Zara, jeans Tommy Hilfiger and scarf H&M.

9 kommentarer:

  1. du lever det fede liv ;) elsker dit hår!!

    SvarSlet
  2. The shirt and the scarf is very cool!!!
    Looks great!

    SvarSlet
  3. oh wow.
    hvad havde de andre tøser på?
    caroline, emily, kia?

    SvarSlet
  4. Men det lyder sjovt, bare nyd det! Fedt outfit forøvrigt!!

    SvarSlet
  5. Dit hår er også supercool som glattet. Hvad putter du så I det ?

    SvarSlet
  6. Tak :)

    Anonym: Jeg tror de lægger det ud senere i dag.. :) - Billeder fra eventet..

    Anonym: Tak.. Hvis jeg har tid, så bruger jeg "Protein Protection Mist" fra Tony & Guy inden jeg glatter det for at beskytte det mod varme derefter noget "Dust it" fra OSIS+ ved skilningen for at gøre det mere fyldigt og til sidst "magig Finish" fra OSIS+ i spidserne, som er en slags serum der gør det lidt skinnende.. Men altså - det er som sagt kun hvis jeg har god tid :) Hehe.. OSIS+ har også en del produkter til glat hår som jeg også bruger nogen gange, som også er rigtig gode..

    SvarSlet
  7. Hvornår har du købt dit halstørklæde, lige sådan et jeg mangler?
    Lækkert outfit!

    SvarSlet
  8. Det er desværre et stykke tid siden, men var lige i Gina Tricot i går, hvor jeg så nogle fede store tørklæder til 129 kr.! Jeg købte det selv i blommefarvet, men det var der også i sort og armygrønt..

    SvarSlet
  9. Utrolig fedt outfit! Lige min stil.
    Super fin blog du har by the way, er nu fast læser.
    Kig forbi min hvis du skulle have lyst.

    //Sufi
    Sufi's World

    SvarSlet