lørdag den 16. oktober 2010

Hello Denmark and hello Kate

Så er jeg hjemme igen efter en super fed tur til Istanbul! Det har virkelig været en spændende og lærerig tur! Og se hvad der ventede mig, da jeg kom hjem :) Kate boots fra Nelly.. Jeg bestilte dem for bare fire dage siden - super hurtigt levering og de lever fuldt op til mine forvetninger!

Now I'm back home after a great trip to Istanbul. It has really been exiting! And look what was waiting for me back home :) Kate boots from Nelly.. I ordered them four days ago, and they've already arrived! They're great!

8 kommentarer:

  1. Jeg har dem også, og er super glad for dem!

    SvarSlet
  2. wooouw.. De er jo rigtig fine.. har kigget på dem på Nelly, men var ikke sikker på dem ;) men de ser da egentlig meget lækre ud.. er de normale i størelsen?

    Kig gerne forbi :)

    SvarSlet
  3. Jeg har kigget på nelly.com og jeg synes også de er rigtig fine og BILLIGE!!! :) Men jeg kan ikke se dem i sorte? ved du om de stadig er der?

    SvarSlet
  4. De er helt normale i størrelsen ja. Jeg betsilte ihvertfald en 38 som jeg plejer og passer dem fint!

    Det kan godt være de er udsolgte i sorte, men hvis du bare kigger derinde en gang imellem, så er der en god chance, da de opdaterer deres lager jævnligt..

    SvarSlet
  5. Jeg har et lignende par, som jeg har købt til ingen penge, og jeg er virkelig, virkelig også glad for dem.
    Perfekt til vinter.

    SvarSlet
  6. Mads: Fedt.. De er også fede til fyre! :)

    SvarSlet
  7. de er super fede.
    hvordan er de i bredden? kan de gå til en meget bred fod?

    SvarSlet
  8. Nina: Jeg synes de er meget normale.. Tror de passer de fleste fødder..

    SvarSlet