mandag den 4. oktober 2010

Tommy Hilfiger backstage

Klar til første runde.
Tre flotte fyre - aka de mandlige "modeller" :)
Goodiebags.
De to andre smukke piger der gik show.
Tøjet hænger klar.
Her er lidt backstage billeder fra modeshowet hos Tommy Hilfiger i fredags. Det var et super event, folk var i god stemning og mojitos var linet op i baren. Vi var kun seks "modeller", så det skulle bare gå lynhurtigt med tøjskift! Jeg har fået lov til at få nogle af billederne fra selve showet taget af en fotograf der var tilstede, så dem får I at se, så snart jeg får dem.

Here are some backstage pics from the Tommy Hilfiger fashion show last Friday. It was so fun being a part of, everyone were in good mood and mojitos were lined up at the bar. We were only six "models", so we had to change clothes very quickly. A photographer were there and took some pics during the show, which she'll send me soon.

7 kommentarer:

  1. eh hvor er du smuk. og hvor er de tre modeller for lækre!!! huha.

    SvarSlet
  2. I er alle super flotte..

    SvarSlet
  3. Just found your blog and love it already!
    Following now..


    Elaine Valerie
    http://elainevalerie.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Wuhu! Fandt dig:) Sikke en fin blog.
    Tak for sidst! Det var jo bare rigtig sjovt og hyggeligt. Flere modeshows til os tak;)

    Håber du havde en god fest. Billederne ser da i den grad festlige ud!

    Glæder mig til at se de andre billeder fra showet.

    Knus Anna-Katrine

    SvarSlet
  5. Årh hvor er I søde - tak :)
    Ja, pæne fyre :) hehe..

    Elaine: I'm glad you do.

    Anna-Katrine: Fedt! Tak.. Det var så sjovt! Det havde jeg tak - var super fedt :) Jeg lægger dem op så snart jeg modtager dem :) Håber vi ses en anden gang..

    SvarSlet
  6. I er smukke alle 3 - ville elske at eje huen og strikken på billedet, af dig :-)

    Elsker Hilfiger !

    /Linda

    SvarSlet