lørdag den 30. oktober 2010

Vagabond

Apropos støvler så er jeg også blevet lidt vild med disse støvler fra Vagabond, som jeg faldt over på Victoria Törnegrens blog. Kan ret godt lide ideen med, at hælen er en blanding mellem en kilehæl og en normal hæl. Tror jeg vil tage ud og kigge på dem senere.. Kan I have en skøn dag!

Talking about boots I'm also pretty fond of these beauties from Vagabond which I discovered on Victoria Törnegren's blog. I like the idea that the heel is a mix between a wedge and a normal heel. Have a fab day everyone! 

7 kommentarer:

  1. Hej :) De er også super fede, jeg har selv haft kigget på dem længe, og fandt dem så langt om længe i en butik i Odense, men men men blev lidt skuffet da jeg fik dem på, de virker meget klodset, bestemt, efter min mening, ikke en sko alle kan bære og se godt ud, dog syntes jeg den samme støvle i ruskind er sååå fed ;) Håber du finder dem.

    SvarSlet
  2. I like this post :)

    SvarSlet
  3. Så dem også inde på hendes blog, er helt skudt i dem, en virkelig flot sko!
    Kunne også godt tænke mig at få og vide hvad de koster hvis du finder ud af det ;D

    jeg-er-gul.blogspot.com

    SvarSlet
  4. De koster 999 :) Fandt desværre ud af i går, at de er udsolgt mange steder.. Typisk. :)

    SvarSlet
  5. øv altså, håber at der kommer en ny omgang af dem ud i butikkerne så jeg kan nå og få dem i julagave så :D!

    jeg-er-gul.blogspot.com

    SvarSlet
  6. I love vagabond! check my blog I have also a pair of them..

    www.fashionablepris.blogspot.com

    SvarSlet