tirsdag den 19. oktober 2010

Tommy Hilfiger showet

Som jeg før har fortalt, gik jeg et mindre modeshow i Tommy Hilfiger butikken for fjorten dage siden. Jeg har nu fået billederne fra selve showet og lidt stemningsbilleder. Vi fik lov til at vælge et par jeans som tak, og jeg valgte de sorte, som jeg har på på øverste billede. - De har hængt på mig lide siden!

As mentioned earlier I participated in a minor Tommy Hilfiger fashion show for about 14 days ago. Now I've received the pics from the show. We got to choose a pair of jeans and I chose the black ones, that I'm wearing in the first pic. - I've been wearing them ever since!

12 kommentarer:

  1. wow, de ser virkelig også fede ud de jeans.. !! :O

    SvarSlet
  2. Hvor er det sejt! Hvordan kom du til det? Altså at gå modeshow? Er du model? Pinligt jeg ikke ved det hvis du er? ;)
    /Gunilla

    SvarSlet
  3. Seje jeans :) Ved du hvad prisen er??

    SvarSlet
  4. Leaves you wanting more: Tak, det synes jeg også :) De er lidt skinnende i stoffet, som man kan fornemme på billedet..

    Gunilla: Jeg blev spurgt af en bekendt, fordi jeg havde gået før til et show hos Bestseller. Jeg er ikke model, nej :) Hehe.

    Anonym: Ja, de koster 799..

    SvarSlet
  5. De er da også utrolig fede.
    Har været på udkig efter nogle fede sorte jeans, så kunne da være man skulle smutte forbi butikken og kigge.

    //Sufi
    Sufi's World

    SvarSlet
  6. SÅ cool ! :-)
    Fedt at se flere billeder derfra ;-)

    /Linda

    SvarSlet
  7. Fedt :-) Du er jo også oplagt som model for det mærke :-) Fede bukser, de ligner næsten læderbukser :-)

    SvarSlet
  8. Sufi: Jeg har ihvertfald været utrolig glade for mine og fået mange komplimenter.

    Linda: Tak :) Godt at høre..

    Lullumut: Hehe tak. Ja, det gør de egentlig lidt..

    SvarSlet
  9. Hvor meget koster toppen i det første billede?

    SvarSlet
  10. Uha det kan jeg desværre ikke huske.. Prøv at ring og hør dem.. Mener ikke den var så dyr?

    SvarSlet
  11. Ok, tak for svaret.. :) Fede bukser du valgte.. ;-)

    SvarSlet