fredag den 19. februar 2010

These shoes were made for walking

Hvor er der dog mange fristelser hele tiden og så får jeg bare lyst til at købe alt der minder mig om sol, sommer, bare tæer og varmt vejr. Jeg gætter på, at jeg ikke er den eneste der har det sådan!? Synes disse wedges fra Topshop er super fine og ville være fabelagtige til et par brune stænger! Køb dem her.

I feel tempted to buy everything that reminds me of the Summer, and I guess I'm not the only one who feels that way!? I think these wedges from Topshop is nothing less than adorable! Get them here.

2 kommentarer:

  1. Har det på præcis samme måde! Jeg sidder hele tiden på webshops og savler over sommertøj!

    SvarSlet
  2. Haha ja, det er så fristende! Og så i det her vejr - der er jo alligevel ikke andet at lave :)

    SvarSlet