torsdag den 11. februar 2010

On the blue spot

Jeg er lige kommet hjem fra skole. Har siddet og lavet illustrator tegninger af tøj hele dagen. Vi er ved at lave en opgave, hvor vi skal designe noget tøj, der skal syes op i virkeligheden på en skole i Ishøj. Bliver rigtig spændende at se det færdige resultat.

I just got home from school where I've been drawing clothes all day in Illustrator. We have been given a task to design a clothing collection where some of the styles are going to be produced in reality. It's gonna be exciting to see the final results.

My outfit today: T-shirt Bik Bok, jeans Zara, jacket Vero Moda, boots Defeeter.

12 kommentarer:

  1. Det bliver spændende hvad du får produceret, må vi se her på bloggen..

    SvarSlet
  2. Skal nok vise nogle billeder :)

    SvarSlet
  3. I LOVE YOUR SHOES!!!

    SvarSlet
  4. Har du aldrig haft problemer med dine sko? Jeg er nemlig kommet af med to par fordi de gik i stykker ved hælen?

    SvarSlet
  5. Hej.. lyder rigtigt spændende med :) Hvilken uddannelse er du igang med?

    SvarSlet
  6. Lækkert outfit! Glæder mig til at se resultatet af dine designs :)
    http://infashionwetrustblog.blogspot.com

    SvarSlet
  7. jeg glæder mig også til at se hvad du får produceret. :)
    og forresten rigtig fin jakke

    SvarSlet
  8. Mange tak. Skal nok vise nogle billeder. Det er dog ikke kun mig der designer det - vi er fire i gruppen..

    Thanks Minette. :)

    Hej Amanda, Jo jeg har haft byttet dem en enkelt gang, men synes det næste par var fine. Har dog gemt bonnen, hvis der skulle blive mere med dem.

    Jeg er ved at uddanne mig til designteknolog med speciale i produktion. Super spændende!

    Godnat :)

    SvarSlet
  9. karoline Duus Korthsen12. februar 2010 kl. 07.54

    er det længe siden du har købt jakken `? ;D

    SvarSlet
  10. karoline Duus Korthsen12. februar 2010 kl. 07.55

    og hvad kostede den??

    SvarSlet
  11. Thanks :)

    Nej, det er ikke så længe siden. Den kan stadig købes og tror måske også den stadig er på deres netshop.. Den koster 400 kr.

    Hav en god dag

    SvarSlet