torsdag den 25. marts 2010

"Water on the Lens"

Fantastiske billeder fra "Water on the Lens" udstillingen. Billederne minder mig om adskillige afsnit af "Top Model", hvor modellerne skulle have taget billeder som disse. Nu skal jeg ud og møde min søster og have en lækker brunch! - Later chicks..

Amazing pics from the "Water on the Lens" exhibition. It reminds me of several episodes of Top Model where the models were doing the "under water shots". Now I'll go meet my sister and enjoy a delish' brunch! - Later chicks..

7 kommentarer:

  1. På en eller anden underlig måde minder det første billede mig om et af Nirvana's album covers haha :D

    - Sidsel. www.lessbandthanbeat.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Vildt flotte!

    http://infashionwetrustblog.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Haha Sidsel, det kan der være noget om, omend modellen er en del smukkere og billedet mere kunstnerisk. Det er virkelig nogle cool billeder :)
    /C.
    http://cravionista.wordpress.com

    SvarSlet
  4. Fuldstændige fantastiske billeder !!!

    SvarSlet
  5. Ja, de er super flotte!
    Man kan bare blive ved med at kigge på dem.

    SvarSlet
  6. Jeg synes virkelig at det er nogle fede billeder, men hold da op hvor må det have været svært at tage dem.. Med mindre der er en heldel photoshop ind over..

    SvarSlet