onsdag den 3. marts 2010

Blond Accessories bodystockings

Mangler du en body så kunne disse fra Blond Accessories måske være en mulighed? Jeg er ihvertfald vild med dem! Synes de er super fede - og forestil jer dem til en højtaljet nederdel eller til et par boyfriend denim shorts! De koster alle 299 og forhandles blandt andet i Message.

If you are looking for a bodystocking one of these by Blond Accessories perhaps could be an opportunity? Anyway I think they're amazing! Imagine one in combination with a high waisted skirt or a pair of denim shorts. Personally I wouldn't mind!

8 kommentarer:

  1. Den til højre er jo top lækker! Og jeg tror jeg ville style dem med et par jeans her til foråret (inden varmen for alvor kommer)..

    - Charlotte Amalie

    SvarSlet
  2. ouch, de er lækre! Jeg elsker bodies for tiden og leder efter dem hele tiden;) skal bestemt holde øje med dem:) Tak for tippet:)!

    SvarSlet
  3. God idé Charlotte Amalie. :) Ville også være cool.

    Bodies er også skide smarte, for de hiver sig ikke op af bukserne som toppe gør.. thumbs up.

    SvarSlet
  4. Wauw den med striberne er super lækker!!!
    www.modekolibrien.dk

    SvarSlet
  5. Like that body...

    http://www.theworldslast.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Jeg har egentligt generelt ikke været den store fan af bodies, men når jeg ser dem her kan jeg godt se at det måske skal til at overvejes :b

    SvarSlet
  7. De er super fede ja! Måske man skulle smutte ind og prøve en..

    SvarSlet
  8. kan bare ikke finde den grå nogle steder på netted

    SvarSlet