fredag den 26. marts 2010

Pretty in Pink

Unknown source

3 kommentarer:

  1. Hej Christina, jeg har bestilt en uglehalskæde på ebay. der er omkring 2-3 uger siden jeg har bestilt det, men har desværre ikke fået det endnu.. hvorlang tid gik der før du fik dit sendt hjem?

    - Silke

    SvarSlet
  2. Nu kan jeg ikke holde det for mig selv længere - jeg elsker virkelig din blog og især disse smukke billeder! Jeg har gemt mine favoritter på min computer og planlægger at hænge dem op i min kommende nye lejlighed :)

    SvarSlet
  3. Hej Silke,
    Hvis jeg var dig ville jeg lige skrive en besked til sælgeren og høre om den er på vej? Jeg tror der gik 10-14 dage før min kom, så den er nok på vej.

    Hej Marie Frank,
    Tusind tak! Fedt! Det lyder super hyggeligt! Det var da en god idé.. Kan være jeg skulle gøre det samme. Held og lykke med det :)

    SvarSlet