mandag den 29. marts 2010

Dagens kluns

Jeg har haft problemer med at uploade billeder i dag, så derfor ingen indlæg før nu! Jeg fik indviet min nye jakke og ringe i dag. Dejligt man kan lade vinterjakken hænge på knagen derhjemme. Var oppe og hente et par fine sko hos pr bureauet Polhem PR, som jeg var så heldig at få foræret til et bloggerarrangement hos Bianco tidligere på året. Dem må jeg vise jer en af de næste par dage!

I've had some technical issues with the blog, so that's why there has been no posts until now. I've been wearing my new jacket and rings for the first time today. - The jacket is just so comfy! I retrieved a pair of shoes from Bianco today at the pr agency Polhem PR which I'll show you one of the next few days.

7 kommentarer:

  1. YOU LOOK LIKE KIRSTEN DUNST! YOU'RE SO BEAUTIFUL! :)))))

    LOVE YOUR STYLE!

    XOXO

    MINETTE

    SvarSlet
  2. Elsker dine ringe!!!
    Og hvor er den fin din nye jakke! :)

    Emma / emmasille.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hej

    Du er så smuk! :-) Dine wedges, er det dem, som du tigligere har blogget om, fra ebay?

    Sara

    SvarSlet
  4. Superfedt sat sammen! Generelt synes jeg, at du har en rigtig fed og inspirerende stil :-)

    SvarSlet
  5. Jeg er helt pjattet med den der rav-ring :D

    //Amalie

    SvarSlet
  6. Minette: Thank you! Funny you mention it - I've been told that before..

    Tusind tak for jeres søde kommentarer.

    Sara: Nej, disse wedges er fra Gardenia, men dem fra Ebay ligner dem utroligt meget.

    Camilla: Tusind tak skal du have - det varmer :)

    SvarSlet