onsdag den 24. november 2010

Gina Tricot SS11


Jeg var inviteret til fremvisning + morgenmad i morges hos Gina Tricot for at se deres SS11 kollektion. Det foregik på Toldboden og var et super arrangement! Der var rigtig mange fine sager imellem og en del med et vintage-touch. Der er helt sikkert meget af det, som jeg skal holde øje med! Jeg var især vild med den ene models leopardbukser på det første billede, de lækre trøjer i douche farver af kabelstrik og de fede, chunky bluser. Det første lander allerede i butikkerne i januar.

This morning I was invited to an event hosted by Gina Tricot to check out their SS11 collection. It was a great event with a lot of delicious styles. I especially like the leopard pants in the first pic, the delicious jerseys in pastel colours and the cool, chunky sweaters.

7 kommentarer:

  1. Det ser lækkret ud :-)
    Det er nogle fine ting, der bliver vist frem synes jeg..

    SvarSlet
  2. Lyder som et fedt arrangement :) Og hvor er det nogle lækre ting, jeg glæder mig vildt til kollektionen kommer frem!

    by-ss.blogspot.com

    SvarSlet
  3. elsker din blog og er nu fast læser :-)

    kig forbi vores.

    - Silje / cecilieogsilje.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hver gang jeg ser noget fra Gina Tricot, enten på nettet eller i bladene, tænker jeg "næ, jeg skal da vist en smut forbi butikken". Men ak, gang på gang bliver jeg skuffet, for hver gang jeg træder ind i en af deres butikker, mødes jeg af en trang til at løbe skrigene bort. Den kliniske, nærmest hospitalslignende stil og den FORFÆRDELIGE musik passer på ingen måde ind i min forestilling om en god shoppetur. Øv! Nogen burde fortælle dem, hvor galt i byen de er gået.

    SvarSlet
  5. Masser af fine ting, vil helt sikkert prøve at finde nogle af dem. De der bukser med printet er rigtig fine !

    SvarSlet
  6. K - J'adore: Det var det også :)

    Samira: Ja ikke? Det ser ihvertfald lovende ud.

    Cecilie og Silje: Fedt! Godt I kan lide den. Jeg vil kigge forbi.

    Pernille Fiil: Ærgeligt du har det sådan, men må give dig ret i, at musikken er lige lovlig høj :)

    Anonym: Jeg er også VILD med de leobukser :)

    SvarSlet
  7. Wauw det ser hyggeligt ud! OG wauw til de leopard bukser ;)

    embracefashionandmusic.blogspot.com

    SvarSlet