lørdag den 13. november 2010

"Dagens" af min søster



Her et "dagens" af min smukke søster. Vi kan som regel lide de samme ting og har rimelig ens stil. Støvlerne har hun lige købt i OZ på Østerbro og er fra Stella McCartney (slet ikke misundelig), ulvetasken er fra ByNord, cardiganen er fra Gestuz og handskerne er fra Reiss. Er I også vild med indretning og boligtilbehør, så kig forbi hendes blog Casalicious og bliv inspireret :)

This is what my beautiful sister is wearing today. We pretty much like the same things and our style is quite similar. Her boots are from Stella McCartney, her bag is from ByNord and her cardigan is from Gestuz. If you need some interior inspiration, you should stop by her blog Casalicious and be inspired.

7 kommentarer:

  1. cardiganen er virkelig fed! go stil.

    SvarSlet
  2. Hold op nogle lækre nye støvler hun har fået sig :)!!
    /Gunilla

    SvarSlet
  3. I really like her bag. That wolf-eye detail is so endearing.

    SvarSlet
  4. Uhh nogle lækre støvler!!!
    Jeg har lige et spørgsmål som intet har med dette indlæg at gøre. Jeg har købt de wedges fra ebay du bloggede om for 3 ugers tid siden og idag er det 3 uger siden jeg købte dem. Hvor lang tids levering skal man regne med?? Har stadig ikke modtaget eller hørt noget fra post danmark hvis jeg skal betale told. Har du købt støvlerne? - og evt fået dem?

    SvarSlet
  5. Ja de er fede de støvler :)

    AX80: indeed. I'm so jealous!

    Anonym: Jeg har også købt dem og har heller ikke fået mine endnu, men de bliver også sendt fra Sydkorea, så der kan godt gå lidt tid. De burde snart komme.

    SvarSlet
  6. I er godt nok begge et par flotte piger, Jeres forældre må have gode gener!!!

    SvarSlet
  7. Årh hvor er det bare sødt sagt :)

    SvarSlet