mandag den 8. november 2010

DIY blazer

Dette er hvad jeg havde på i dag. Blazeren er en gammel en fra Topshop, som jeg havde liggende i skabet. Jeg brugte den aldrig og syntes den var en smule kedelig. Så satte nogle sikkerhedsnåle rundt i kraven og på den ene lomme for at peppe den lidt op.
 
This is what I've been wearing today. The blazer is an old one from Topshop that I never used to wear as I found it a bit bland. Therefore I put some safety pins around the collar and on one of the pocket to spice it up a bit.

7 kommentarer:

  1. Så fedt! Hvad gør du med vask og sådan?

    /Anne

    SvarSlet
  2. Fed ide, punk på den cool måde:-)

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig godt ud! Det giver en masse kant ;-)

    SvarSlet
  4. Hej :) Måske et lidt underligt spørgsmål, men har selv leget med tanken om at lave sådan en jakke, hvor mange sikkerhedsnåle har du brugt?? Har du evt. et tip til hvor de købes billigt.
    Mvh. Rikke :)

    SvarSlet
  5. Tak skal I ha' :)

    Jeg vasker den bare i hånden og lader den tørre på en bøjle.

    Jeg har faktisk bare købt dem i Tiger butikken. Der er de nemlig billige og findes i forskellige størrelser. Tror jeg brugt tre pakker eller noget i den stil.. Det tager lige lidt længere tid, end man regner med. hehe..

    SvarSlet
  6. Ville lige sige at det ser virkelig godt ud :D
    nice job..

    SvarSlet