tirsdag den 30. november 2010

Calvin Klein underwear

Jeg er blevet den glade ejer af disse to lækre sæt undertøj fra Calvin Klein. Det mulvarpefarvede fik jeg til min fødselsdag af min mor og det beige røg med hjem i fredags, da jeg var inde i byen. Synes generelt Calvin Klein laver super flot undertøj uden for meget tingeltangel og kunne have købt det hele igår, hvis ikke priserne var så høje.

I'm now the happy owner of this fine lingerie from Calvin Klein. I love Calvin Klein's underwear and if it wasn't that expensive I would wear nothing else but Calvin Klein.

12 kommentarer:

  1. Awww <3 love the first!

    SvarSlet
  2. Og det sidder bare perfekt og føles virkelig lækkert! Jeg er også stor fan og køber nærmest ikke andet:)

    SvarSlet
  3. De sæt er super flotter, jeg er også rigtig vild med Calvin Klein's undertøjdesign, men desværre syntes jeg at deres skålstørrelser ikke helt passer mig...øv :-(

    SvarSlet
  4. Muldvarpefarvede? What the fuck?! :D Det har jeg sgu aldrig hørt før.. Er det ikke sådan lidt lilla i det?
    Anyway, jo de laver skide smukt undertøj!

    SvarSlet
  5. Ventede næsten på dette indlæg :) genkendte dig da du spurgte om vej til Calvin klein i magasins franske afdeling hvor jeg arbejder!

    Astrid

    SvarSlet
  6. Hvor er de bare fine :)
    Hvor meget gav du for det beige?

    SvarSlet
  7. Jättefina! Gillar speciellt de beiga på första bilden.

    SvarSlet
  8. Cecilie: Det beige sæt koster omkring 500 kr. for en bh og en underdel.

    Astrid: Ej, hvor skægt :) haha!

    SvarSlet
  9. Nej hvor er det flot! Nu ved jeg, hvad der skal skrives på ønskesedlen! :) Virkelig lækker blog btw :)

    /Vibeke - artnstyle.blogspot.com

    SvarSlet