tirsdag den 9. november 2010

Dagens

Jeg har fået verdens bedste før-fødselsdagsgave af min søde kæreste idag! -Selvom jeg egentlig først har fødselsdag på lørdag.. Et kamerastativ og en lille smart tilhørende fjernbetjening. Juhu! Tænk at man kan blive så sindssygt glad for "udstyr". Der er også lidt sjovt, at jeg fik det af ham - så slipper han for at tage outfit-billeder fremover. :) I dag har jeg min Heidi Klum T-shirt på, jeans fra H&M, vintage cardigan og Vagabond støvler..

Today my sweet boyfriend gave me the best pre-birthday present ever! - Even though my birthday is on Saturday.. A tripod and a small handy remote control! I'm so happy.. Today I'm wearing my Heidi Klum T-shirt, jeans from H&M, a vintage cardigan and Vagabond boots..

13 kommentarer:

  1. Hvor kan man købe den t-shirt! :D

    SvarSlet
  2. Så fin blog! og lækkert outfit.
    Må jeg spørge dig hvor høj du er?

    SvarSlet
  3. Det lyder smart med fjernbetjening! :D

    SvarSlet
  4. Tak Gunilla :)

    Anonym: T-shirten kan købes her:
    http://shop.ebay.com/bd888/m.html?_nkw=kate+finger+shirt&_sacat=0&_odkw=finger+shirt&_osacat=0&_trksid=p3911.c0.m270.l1313

    Anonym: Tak :) Jeg er 174-175 cm høj.

    Emilie Delance: Det er skide smart :)

    SvarSlet
  5. hvor er dit tøjstativ fra? :-)

    SvarSlet
  6. Din cardigan er vildt flot! Og mega smart med stativ og fjernbetjening.

    //Sara// www.fusagernekommer.blogspot.com //

    SvarSlet
  7. eeeej jeg vil også have det tøj!!

    -Signec.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Fed t-shirt :-)
    Sejt, stort tillykke med gearet :-)
    Jeg er SÅ vild med 1. dit hår og 2. dit tøjstativ :-) Du må være jordens lykkeligste pige :-)

    SvarSlet
  9. Hvor er billederne fra som du har på gulvet :-D Dem spottede jeg lige! De ser fine ud

    SvarSlet
  10. Tak allesammen :)

    Anonym: Min kæreste har bygget det af vandrør, se et indlæg om det her:
    http://passionsforfashion.blogspot.com/2010/10/new-wardrobe.html

    Christina: De er fra IKEA :)

    SvarSlet
  11. Ej det er så smart med sådan et kamera stativ. Det har jeg virkelig også overvejet at købe ofte. Gider du undersøge hvor højt dit stativ ca. er når du bruger det til at tage billeder af dig selv?? :) har fundet et par billige stativer over nettet nemlig. men kan ikke lige finde ud af hvor højt det minimum skal være..

    Naja

    SvarSlet
  12. Naja K. Wawrzonek: Mit stativ er det der hedder Manfrotto 7302YB. Det er super godt og så kan det klappes nemt sammen og fylder ingenting. Fjernbetjeningen hedder vist nok CR-6 fra Canon..

    SvarSlet