onsdag den 10. november 2010

Alexander McQueen Spring 2011

Godmorgen allesammen! Her er et par backstagebilleder fra Alexander McQueens Spring 2011 show. Jeg er vildt imponeret over det! Det ser jo super flot ud, men hvordan skulle man nogensinde kunne finde ud af at sætte det selv på en sej måde? Jeg har allerede droppet det på forhånd, men hold nu op det er pænt altså!

Good morning everyone! Here are a few backstage pics from Alexander McQueens Spring 2011 show. I'm really impressed with these hairstyles. It really looks cool, but I don't think it's ever possible to do yourself?

6 kommentarer:

  1. COOL garn ;o)

    Casalicious.wordpress.com

    SvarSlet
  2. Det er meget imponerende, tror også jeg springer projektet over, men det ville være sejt at komme til fest med sådan en frisure:-)

    SvarSlet
  3. Wauv! Hold da helt op hvor er det flot!
    Hvis jeg havde 4 arme, ville jeg helt sikkert afprøve det på mig selv - men jeg har svært ved at tro det kan gøres alene...:o)

    SvarSlet
  4. Det ser godt nok vildt ud!!
    Gid man lige selv kunne stå og fikse sit hår sådan hver morgen :-D

    Vi er blevet faste læser på din blog :-D

    Tjek vores blog

    Rikke/ Modekolibrien.dk

    SvarSlet
  5. Jeg havde faktisk også sådan noget kurveflet (som jeg kaldte det dengang) til min konfirmation.. Altså ikke i så voldsom en grad, men ja har også overvejet at afprøve det selv.. Men det virker desværre rimelig uoverskueligt ;)

    SvarSlet
  6. Casalicious: Ja ikke - kunne være vi skulle prøve det ud en dag Søs :)

    C Fashion: Det kunne være for cool!

    Fru Buur Bækgaard: Ja, jeg tvivler også på det kan lade sig gøre. haha..

    Modekolibrien: Fedt! Bliv ved med det :) Jeg vil kigge forbi!

    Linda'Lykke: Okay, hvor cool! Det må have været svært at lave?

    SvarSlet