torsdag den 12. august 2010

Bestseller modeshow


Her er lidt billeder fra modeshowet hos Vero Moda på Strøget i dag! Det er altså super sjovt at være med til og alle involverede er så søde! Nu er det sidste show i morgen, men først skal jeg lige en tur på modemessen i forum hos Day. Kender I forresten Vero Modas mærke "Very"? De har super mange fine styles, i fede snit, lavet af silke! Hav en skøn aften chicas!

Here are some pics from today's fashion show at Vero Moda! It's so fun being a part of and everyone involved is just so kind! The last fashion show is tomorrow, but first I'll go to the fashion fair to work for Day. Btw do you guys know Vero Moda's sub-brand "Very"? There are so many nice styles among that line! Have a fab evening chicas!

9 kommentarer:

  1. Super fine billeder, er vild med skjorten du har på :)

    Jeg har luret en del på Very, og endte også med at købe et tørklæde, da de endeligt fik styles'ne i min lokale VM. Er vild med de skarpere snit og de lidt skæve farver de bruger til Very. Idag forelskede jeg mig så hovedkuls i en okker-gul cardigan. 550 bobs, men så fin :)

    SvarSlet
  2. Sikke noget hår I har fået, kan slet ikke kende Jer (:

    SvarSlet
  3. Alt for skægt - Victor (frisøren, går jeg ud fra) er her fra Aalborg :-) Jeg kender hans skønne bror som driver frisørsalonen Chao Chao her i Aalborg - nogle dygtige drenge !

    Og du ser jo skøn ud, pigelil :-)

    /Linda

    SvarSlet
  4. Tanja: Fedt! Ja, det er lidt dyrere end det andet, men det er også rigtig fedt!

    Linda: Ej, hvor sjovt!! Det er da lidt skægt :) Fedt - han var rigtig dygtig ja! Og mange tak :)

    Anonym: Nej, det er jeg ikke. Kun husmodel hos Day, men det er ikke det samme. :) Dette modeshow var bare rigtig sjovt at være med til!

    SvarSlet
  5. Du BURDE være model - ville elske at bruge
    dig til mit design ;-)

    /Linda

    SvarSlet
  6. Hvor er du sød Linda :) Tak!

    SvarSlet
  7. The things you have discussed about in this post which are supposed to be very helpful for us. Because of these wonderful information in this post the blog can be viewed again and again.

    SvarSlet
  8. This is such a fantastic information as it is required to every women because they are fond of such a typical dressing sense as they look gorgeous.This blog is well appreciated by not only woman but men also.thanks for giving a great information to us.

    SvarSlet