fredag den 20. august 2010

Ask me anything!

Hej allesammen! Jeg har efterhånden fået mange spørgsmål fra jer som f.eks. hvor der er gode loppemarkeder, min uddannelse, hvad jeg bruger af produkter til mit hår, hvordan Ebay fungerer, hvor jeg shopper osv. Så jeg tænkte det var på tide at lave en Q&A post, hvor I kan spørge om alt mellem himmel og jord. Så bare fyr løs! :)

Hi everyone! I've received many questions from you guys regarding anything from where to find good flea markets, my education, what kind of products I use for my hair, how Ebay works etc. So I thought it was about time to do a Q&A post where you can ask my anything! So just shoot! :)

16 kommentarer:

  1. Hej :)
    Jeg vil gerne spørge indtil din uddannelse. Jeg synes din lyder utrolig spændende, så: Hvad vil du bruge din uddannelse til? Hvad var dine overvejelser? Hvordan er dit indtryk af uddannelsen? Kan du anbefale den til andre, og hvorfor?
    Ellers tusind tak for en fantastisk blog! :D

    SvarSlet
  2. Det er da en super ide, jeg synes nu ellers du er god til at få svaret på alle vores mange spørgsmål, også til at vende tilbage til noget ikke helt afsluttet, -men super !

    SvarSlet
  3. Jamen så vil jeg gerne sprøge om, som du selv nævnte, hvordan eBay fungerer? Jeg har tit kigget på ting derinde, men har været usikker omkring betalings- og forsendelsesforhold. :)

    //Helene

    SvarSlet
  4. Hej Christina

    Jeg vil gerne have tips til hvor de gode loppemarkeder findes? Jeg har kun været på få loppemarkeder hvor der var tøj, tasker osv.

    Super blog med dejlige billeder :-)

    Mvh Camilla

    SvarSlet
  5. super god ide :) Jeg har også nogle spørgsmål:

    jeg søgte selv ind på Desigteknologi på KEA her i sommer, men fik desværre afslag. Jeg synes det er lidt svært at blive klog på hvad de egentlig kigger efter i optagelsesprøven og hvad jeg kan gøre for, at give mig selv de bedst mulige chancer for at blive optaget.. Er det noget du muligvis har en ide om?

    hvordan var miljøet i forhold til, at det er en uddannelse med en stor overvægt af piger?

    Kender du til mange der har svært ved at finde arbejde efter endt uddannelse på KEA?

    Og så lidt mere personlige:

    Din lejlighed ser så hyggelig ud, må man spørge om du bor med din kæreste? og hvor længe du har boet der?

    dertil vil jeg bare sige at du er meget inspirerende og jeg er en trofast læser af din blog :)

    SvarSlet
  6. Det samme som Camilla. Altså hvor du går på loppemarkeder med tøj, sko, tasker og smykker? Og vil også gerne spørger om hvor du shopper?

    SvarSlet
  7. Hej Christina. Jeg er nok lidt interesseret i, hvilket program du bruger til at redigere/behandle de billeder, du lægger op her på siden? Med det mener jeg selvfølgelig ikke de billeder af dig selv, men de "collager" osv. du laver med dine mange gode fund! Er det paint shop pro, måske?

    Og så er jeg ligesom Bethina meget interesseret i din uddannelse, og hvad den bruges til!

    Tak for denne tråd - jeg synes det er dejligt med en, der lytter så meget til sine læsere :-)

    SvarSlet
  8. Hvor høj er du?

    SvarSlet
  9. Hey Christina. Jeg kan rigtig godt lide din blog. Der er på en eller anden måde en god stemning og ro over din blog som jeg rigtig godt kan lide.
    Jeg synes simpelhent du har det flotteste hår, så jeg vil gerne hører hvordan du gør? Bruger du nogle bestemte produkter? Og er dit flotte fald/krøl naturligt?
    (jeg har altid selv drømt sådanne krøller)

    Glæder mig til at læse flere af dine fantastiske indlæg.

    SvarSlet
  10. Hehe, ved ikke helt hvad jeg skal spørge om lige nu, men vil bare sige, at billedet af dig er supersmukt:)!!!!
    /Gunilla

    SvarSlet
  11. Ask me anything!
    MSN?
    ha
    kram.

    SvarSlet
  12. Hej søde og ikke mindst smukke Christina!

    Jeg kunne egentlig godt tænke at vide noget om din modelkarriere. Hvor lang tid har du været model og hvordan kom du i gang? Hvor tit er du ude at arbejde som model og hvilke shows gik du i forbindelse med modeugen? Har du lavet andre kampagner end hos Day? Hvad hedder dit agency?

    SvarSlet
  13. Hejsa -

    Jeg er blevet ret vild med MANGE af dine fantaiske fund, egentlig først på Stylegallery, men dernæst her. Gosh. Er der en shance for at man kan eje disse ting, når du siger du sælger ud? I så fald - hvor?

    SvarSlet
  14. Hej Christina,
    Først lidt ros herfra: Lækker lækker blog! :-)
    Hvor går du på loppemarkeder? og hvornår og hvordan hvornår de er?
    Glæder mig til svar og en masse andre indlæ.
    /Pernille

    SvarSlet
  15. hej Christina (: jeg ville bare spørge dig om hvor du du går på loppemarked. Jeg syntes du har en vildt masse fedt tøj fra loppemarked så ville lige hører ? (:
    Din blok er helt vildt nice. (:
    Fra Kamilla.

    SvarSlet
  16. hej jeg ville lige hører hvad du arbejde som efter din uddannelse ?

    SvarSlet