fredag den 3. december 2010

Og vinderen er...

Hvor er det fedt, at så mange af jer havde lyst til at deltage i konkurrencen om Syoss hårprodukter! Siden jeg sidder i Marokko og ikke har mulighed for at lave en anderledes lodtrækning, blev det bare et random tal, jeg bad en klassekammerat sige mellem 1 og 201. Og vinderen blev pullemulle@hotmail.com! Tillykke til dig - jeg sender dig en mail senere i dag! Og btw - bloggen har nu 1000 følgere! Hvor er det bare fedt, at I har lyst til at følge med! I er de bedste..

5 kommentarer:

  1. Wow, hvor vildt 1000 følgere, det er godt nok flot :) Tillykke!

    /June
    pixeleret.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tillykke med de mange læsere, Christina :-) Men der er jo en god grund, du ligger uden tvivl på toplisten over alle de blogs, jeg læser ;)

    SvarSlet
  3. Tusind tak! Jeg vinder ellers ALDRIG noget, glæder mig til at høre fra dig.
    Hilsen Lotte( pullemulle@hotmail.com )

    SvarSlet
  4. Tillykke til vinderen :-) Og tillykke med de 1.000 læsere, fedt :-) Det er jo også en skøn blog, du har dig her <3

    SvarSlet